Przejdź do treści

Aktualności

Treść

PRACE PLASTYCZNE Z OKAZJI DNIA BABCI I DZIADKA

Styczeń to miesiąc, w którym swoje święto obchodzą nasze Babcie oraz Dziadkowie i z tej okazji na naszych zajęciach plastycznych powstały piękne kartki z życzeniami - dla Babć otwierane w kształcie dzbanuszka wypełnionego kwiatami, a dla dziadka w kształcie doniczki z wyciąganym od góry karnecikiem. Uzupełnieniem do kartek był upominki - własnoręcznie namalowane obrazy na płótnach w kształcie serc.

Październikowe inspiracje

Korzystając z pięknej pogody inspirujemy się jesienią w ten październikowy czas. W klimacie złotej jesieni, we współpracy z Majsternia Karpat, wspólnie z naszymi seniorami i seniorami z gminy Sękowa wzięliśmy 3 października udział w wycieczce szlakami Małopolski. Tym razem odwiedziliśmy Rzepiennik Strzyżewski oraz Ciężkowice. Goszcząc w Ośrodku Edukacji Ekologicznej mogliśmy dowiedzieć się wiele o ekologicznej gospodarce rolnej od znakomitej Pani Grażynki oraz przejść ścieżką historyczno-edukacyjną "Przez Las". W Ciężkowicach zwiedziliśmy Park Zdrojowy a chętni udali się do wodospadu Czarownic. Cieszymy się, że mogliśmy wspólnie poznawać nasz region, tak piękny i atrakcyjny. A korzystając z wycieczkowych inspiracji tydzień później przelałyśmy na papier piękne, ciepłe kolory. Wyciszająca i pełna skupienia atmosfera sprzyjała powstawaniu jesiennych krajobrazów, malowanych temperą🍂☀️.

Wielkanocne kartki

Rękodzielnicze kartki świąteczne, każda inna, każda urokliwa. Z Paniami wykonujemy kartki wielkanocne, i te do wysłania dla bliskich i te, które z życzeniami otrzymają nasi najstarsi i schorowani mieszkańcy podczas wspólnego spotkania przed Świętami. Miło się spotkać w Klubie Seniora, gdy towarzyszy nam wiosenne słońce ☀️. Korzystając z tych pięknych, w końcu ciepłych dni, po zajęciach wybraliśmy się w poszukiwanie wiosny do przydworskiego parku.

WIŚNIOWE DRZEWKO

Rozpoczynamy Nowy Rok w Klubie Seniora z nowymi pomysłami🌸💮. Na pierwszych zajęciach, na przekór dziwnej, styczniowej pogodzie, wprowadziliśmy do GOK wiosenny klimat. Zapraszamy gorąco nowe osoby do Klubu. Działamy w GOK w nowym budynku "Hyblówka" w Ropie. Spotykać się będziemy w dwóch grupach, we środy i czwartki. Klub rozrasta się i jest chętny do przyjęcia nowych klubowiczów. ZapraszaMy na ciekawe zajęcia spod znaku 🌸❤️🌲🐝🦋🍀🍂🍁💐🌳🌈☀️

WIELKANOCNE ZAJĘCIA W DDW W KLIMKÓWCE

We czwartek (24 marca br.) spotkaliśmy się ponownie z seniorami z Dziennego Domu Wsparcia w Klimkówce, aby również z nimi popracować nad świątecznymi ozdobami. Podobnie jak na wcześniejszych zajęciach z dziećmi, Seniorzy malowali wydmuszki, aby w efekcie przekształcić je w kolorowe kurczaczki, koguciki oraz zajączki 🐥🐓🐇

Święto Niepodległości 11 Listopada

Zapraszamy do fotogalerii zdjęć z Gminnych obchodów Narodowego Święte Niepodległości współorganizowanych przez GOK, Szkołę Podstawową nr 1 w Ropie im. Karpackiego Oddziału Straży Granicznej oraz Parafię w Ropie. Dostęp do galerii po kliknięciu w nagłówek wiadomości.